۲ نفر از گردانندگان صفحات مجازی به قصد تحریک افکار عمومی در شهر لوشان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۲ نفر از گردانندگان صفحات مجازی به قصد تشویش اذهان و تحریک افکار عمومی در شهر لوشان خبر داد.

او با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

فرمانده انتظامی رودبار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی تعدادی از صفحات را که گردانندگان آن‌ها قصد تشویش اذهان عمومی و تحریک افکار عمومی برای برهم زدن نظم و امنیت را داشتند، مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: پس از اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته، سرنخ‌هایی از ۲ متهم این پرونده و مخفیگاه آن‌ها در شهر لوشان به دست آمد که متهمان با هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

به گفته او، گردانندگان این صفحات مجازی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی بودند و همچنین اخبار کذب و خلاف واقع را به رسانه‌های معاند مخابره می‌کردند.

فرمانده انتظامی رودبار همچنین گفت: متهمان ۲۴ و ۲۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.