فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: طی دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف دراین شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ علی‌اصغر فارسی افزود: نخستین برنامه ما به مناسبت این هفته حضور ۴۰۰ نفر از مسئولان، بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس در محل فرمانداری و شرکت در مراسم دیدار ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب تحت عنوان برنامه «از دیروز تا امروز» بود که انجام شد.

او به شرکت بسیجیان و نیرو‌های سپاه پاسداران ملایر در دعای ندبه در محل گلزار شهدای بام ملایر و نماز جمعه اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای طلاب در محل مسجد جامع و یادواره شهدای روستای زاغه انوج نیز با حضور اقشار مختلف مردم در همین راستا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز زنگ مقاومت و زنگ آغاز سال‌تحصیلی در مدرسه شهید سردار قاسم سلیمانی نواخته شد، گفت: دیدار مدیران اجرایی و جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

فارسی از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی در محل گروه مهندسی ۴۳ امام علی (ع) و برگزاری رژه خودرویی و موتوری تحت عنوان «رژه اقتدار» با حضور نیرو‌های مسلح در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: این رژه با هدف به نمایش گذاشتن تجهیزات و ادوات نظامی، فضاسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و امیدآفرینی در سطح جامعه، در خیابان‌های شهر ملایر برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه همایش نقش بانوان در دفاع مقدس چهارشنبه در محل مصلای شهرستان ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی کارکنان ادارات و نیرو‌های مسلح از محل میدان دکتر بابک تا گلزار شهدای بام ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: عطرافشانی گلزار شهدای بهشت هاجر با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و بسیجیان، برگزاری پنج یادواره آبروی محله، دیدار با خانواده معظم شهدا در راستای کنگره ۸ هزارشهید استان همدان، روایتگری راویان دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی و مدارس، برگزاری اردو‌های جهادی متعدد، ویزیت رایگان بیماران نیازمند و پخش لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار از دیگر برنامه‌های ما در طول هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

فارسی با بیان اینکه امسال تلاش کرده‌ایم برنامه‌های عمومی در سراسر ادارات، مساجد، مدارس و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات برگزار شود، گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه راهبردی در طول این هفته اجرا می‌شود.

او از افتتاح حوزه مقاومت امام سجاد (ع) در شهر سامن و اجرای چند پروژه مهم عمرانی به همت بسیج سازندگی شامل ساخت خانه برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، تعریض پل روستای گرجایی و آغاز آبرسانی به روستا‌های بهاره و پیرسواران خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بیستم مهرماه به مدت چهار شب اجلاسیه کنگره سراسری ۸ هزارشهید استان با مرکزیت همدان با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقرر شده است در همین راستا نمایشگاهی از آثار و کتاب‌های دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی دفاع مقدس همدان با حضور ناشران ملی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.