شرافت گفت: با توجه به اهمیت ویژه سلامت و تغذیه کودکان، تدابیر لازم گرفته شده تا خانواده‌ها به هیچ عنوان دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

دکتر سجاد شرافت مدیر نظارت بر فرآروده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: طی روز‌های گذشته پس از پیگیری‌های مستمر، نزدیک به ۲۰۰ هزار عدد از شیرخشک‌های معمولی (رگولار) یک، ۲ و ۳، در داروخانه سطح استان فارس توزیع شده است و با توجه به اهمیت ویژه سلامت و تغذیه کودکان، تدابیر لازم گرفته شده تا خانواده‌ها به هیچ عنوان دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

او با اشاره به محدودیت مقطعی توزیع بعضی از شیرخشک‌ها در استان فارس در اوایل شهریور افزود: در بازدید‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده سازمان بازرسی کل استان فارس، مقرر شد شرکت‌های پخش دارویی ظرف ۲۴ ساعت و با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل توزیع خود، همه شیرخشک‌های موجود در انبار‌ها را در استان توزیع کنند.

مدیر نظارت بر فرآروده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: توزیع محموله‌های شیرخشک‌های معمولی و رژیمی به صورت مداوم ادامه دارد و با پیگیری سازمان غذا و داروی کشور، طی روز‌های آتی شاهد افزایش میزان توزیع هستیم.

شرافت افزود: در شرایط کمبود‌های مقطعی، برخی خانواده‌ها نیز سعی در تهیه این فرآورده‌ها بیشتر از نیاز همیشگی خود دارند، و این امر موجب تاخیر در رسیدن به شرایط عادی می‌شود.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اطمینان از افزایش میزان توزیع شیر خشک در روز‌های اخیر، از خانواده‌ها خواست تا به میزان نیاز واقعی خود فرآورده‌های شیرخشک را تهیه کنند.

شرافت تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر پیگیری از شرکت‌های پخش، به طور جدی نیز در حیطه توزیع عادلانه شیرخشک ورود کرده و به صورت مستمر و روزانه، گزارش وضعیت توزیع شیرخشک را مورد بررسی و پایش قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار