معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در اجرای بازگشایی مدارس خبر داد.

سرهنگ علی مجیدی اظهار داشت: طرح مدارس توسط پلیس، در شهر‌های استان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان  با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار داشت: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدار‌های پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه  دهد  تا از این طریق، آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه به دانش آموزان بیاموزید با افرادی که از آن‌ها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آن‌ها دارند معاشرت و دوستی نکنند، افزود: اگر وسیله نقلیه‌ای در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت می‌نماید شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مجیدی گفت: والدین که در روز اول فرزندان خود را بخصوص اولی‌ها را سرویس دهی می‌کنند، در همان ساعت اول شروع مدارس احترام به قانون را به آن‌ها بیاموزند.

وی به والدین توصیه کرد: فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودرو‌های مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آن‌ها به آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر، انتخاب دوستان ناباب ،یادآور شد: موضوع مهم دیگر توصیه به فرزندان در خصوص رعایت کامل مسائل بهداشتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.