توزیع بیش از ۹۰ میلیون ‏لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع بیش از ۹۰ میلیون ‏لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

جهانبخش ‏نوکانی اظهار داشت: در ‏راستای تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده ‏های نفتی در شش ماهه نخست سال جاری جایگاه‎ ‎های عرضه سوخت منطقه از لحاظ کیفیت ‏فرآورده عرضه شده دو‎ ‎هزار و ۴۱۰ مورد توسط کارشناسان سرویس‌های صنعتی و نواحی مورد ‏بازدید قرار گرفتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعال بودن ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ باب جایگاه سی ان ‏جی در استان اظهار داشت: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف ‏کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در ‏مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد‌های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد .

وی در ادامه به تامین و توزیع مطلوب ‏سوخت بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۹۰ میلیون ‏لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است.

نوکانی همچنین از ارسال و ذخیره سازی نفت سفید ۹ هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی ‏استان خبرداد و گفت: عملیات ارسال و ذخیره سازی نفت سفید روستا‌های استان از خرداد ‏ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۰ درصد از سهمیه ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.