فرمانده سپاه خاش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور و نماد ایستادگی، ایثار، مقاومت، پایمردی و رشادت ملت سربلند ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار گفت: هفته دفاع مقدس؛ یادآور و نماد ایستادگی، ایثار، مقاومت، پایمردی، رشادت و پیروزی ملت سربلند ایران در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حفاظت از مرزهای میهن است.

وی ادامه داد: ملت رشید، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی و حضور مقتدرانه در جبهه حق بر علیه باطل درس عبرتی به بدخواهان نظام دادند که در تاریخ جاودانه شد.

وی افزود: هم اینک با گذشت سال‌ها همان فداکاری، دلاورمردی، غیوری و پایداری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، به عنوان الگویی برای مقاومت برای آزادیخواهان دنیا مطرح است.

مالدار ادامه داد: ملت بزرگ ایران با تاسی از قیام عاشورای حسینی و تداوم راه خونبار شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به متجاوزان و بدخواهان و توطئه گران این پیام را می‌دهند، تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه شده، هرگز در مقابل ظلم و تهدید و فشارهای ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهیم شد.

وی بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت نیز استحکام ریشه‌های همبستگی و انسجام ملی را نشان می‌دهد.

وی گفت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران در سایه عنایات الهی و اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی و با تقویت روحیه شهادت طلبی و بصیرت و آگاهی و هوشیاری و شناخت از توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی، به مقوله‌های حفظ وحدت، همگرایی، انسجام و تحکیم امنیت و پایداری آن می‌اندیشند، به حول و قوه الهی در سخت و دشوار ترین شرایط دشمنان را در رسیدن به اهداف شأن ناکام خواهند ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار