امام جمعه امین شهر:

دشمن، وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به هفته وحدت گفت: دشمن بیش از پیش وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است.

نماز جمعه امین شهر به امامت حجت الاسلام شیخ اکبر ذوالفقاری در  مسجد صاحب الزمان (عج) امین شهر محل بر گزاری نماز جمعه برگزار شد.  

 حجت الاسلام ذوالفقاری در خطبه اول نماز جمعه این هفته امین شهر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی به مناسبت فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع)  به بیان سیره عملی آن حضرت پرداخت و گفت:  علاوه بر سیره عملی در عبادت موارد دیگری نیز در زمان امامت ایشان از جمله: احسان، احترام به سادات، مبارزه با ظلم و تربیت شاگردان مطرح  بود.  

او افزود: ۲ تن از شاگردان امام حسن عسکری (ع) به نام‌های عثمان بن سعید و حسین بن روح از نواب اربعه امام زمان (عج) بوددند.

 امام جمعه امین شهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بیان سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: معظم له به بیان راهبرد‌های مهم در رموز موفقیت در میدان‌های مختلف و انتقال آن به نسل جدید اشاره کردند.

او در ادامه به بازگشایی مدارس و سفارش به دانش آموزان، معلمان و اولیا‌ی آن‌ها در به کارگیری علم و دانش به عنوان یکی از ابزار‌های قدرت برای هر فرد اشاره کرد و افزود:  تزکیه  بر تعلیم تقدم دارد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به ولادت پیامبر (ص) به روایت اهل سنت، طی این هفته و گرامیداشت هفته وحدت تصریح کرد: دشمن بیش از پیش وحدت جامعه اسلامی و ایمانی را هدف گرفته و همه باید مواظبت کنند که در زمین دشمن بازی نکنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به فصل برداشت پسته  و رعایت شرایط ایمنی و مصرف آب و برق تاکید کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.