رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد لباس فرم‌های ثبت سفارش شده تحویل اولیا شده است و مابقی تا هفته اول مهر به آنان تحویل خواهد شد.

اسماعیل یاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناطق و شهرستان‌ها، پنجاه درصد دانش آموزان متقاضی سرویس دانش آموزی، پوشش دهی شده‌اند و مابقی نیز در حال انجام است. 
 
وی با اشاره به موضوع لباس فرم دانش آموزان افزود: مقرر شده بود که تفاهم نامه لباس فرم مدارس بین انجمن اولیا و مربیان و تولیدی منعقد شود و مدیر مدرسه ناظر این امر باشد؛ به همین منظور تاکنون بیش از ۹۰ درصد لباس فرم‌های ثبت سفارش شده تحویل اولیا شده است.
 
یاری بیان کرد: مابقی با توجه به عدم مراجعه به هنگام اولیا به مدرسه و ثبت سفارش به موقع، تا هفته اول مهر ماه به آنان تحویل خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، بخشنامه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان به مدارس ارسال خواهد شد و تا نیمه دوم مهر ماه، شاهد برگزاری این انتخابات خواهیم بود. 
 
یاری تصریح کرد: طرح آموزش اولیای پایه اول دبستان، با پیگیری نواحی و مناطق در سطح مدارس در حال اجرا است که امید است مرحله اول آن تا نیمه اول مهر ماه به اتمام برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
اصلا اندازه گیری تن و سایز بندی ،، توسط نود درصد تولیدیها تووایران استاندارد نیست
خیلی از عرض پارچه میزنن
مانتو های رسمی بلند و از عرض تنگ حتی برای لاغرها پیراهن ها استین بلندو تنگ عرص لباسها تنگ اصلا تو تن بچه لباس فرم ننیشینه ،تنگه چه برای لاغرها چه برای چاق ها
از عرض لباس میزنند بچه باید تو فرم مدرسه راحت باشه مانتو ها بالا زانو و گشاد ،،نه اینکه تتگ و بلند پیراهن ها هم گوتاهتر و گشاد و استین هم گشاد و کوتاهتر