امام‌جمعه سراوان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی افرادی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه به مجاهدت پرداختند و جان‌فشانی کردند که باید قدردان باشیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه شورای اداری سراوان با محوریت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی افرادی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه به مجاهدت پرداختند و جان‌فشانی کردند که باید قدردان باشیم.
 
وی افزود: در حال حاضر که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا و ابزار و از هر سمت هجمه وارد می‌کند تنها راه نجات و پیروزی پرداختن به مباحث دفاع مقدس است.
 
امام‌جمعه سراوان با اشاره به‌قرار گرفتن در هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت محمد (ص)، ادامه داد: اگر هفته دفاع مقدس را با این عظمت داریم به برکت الگوگرفتن از سیره پیامبر (ص) است چرا که هر کجا به سیره پیامبر عمل کردیم موفقیت حاصل شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: دلسوزی نسبت به مردم یکی از وظایف مسئولین است اگر مسئولین دلسوزانه نسبت به مردم نگاه نداشته باشند خیروبرکت وجود ندارد؛ لذا هفته دفاع مقدس باید یادآور این ارزش‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار