شهردار شهرکرد در آیینی از رانندگان بخش خصوصی که در زمان بحران بارش برف پارسال به شهروندان خدمات دهی کردند، تقدیر کرد.

آیین تجلیل از رانندگان بخش خصوصی که در بحران (فصل پاییز و زمستان) پارسال در شهرکرد خدمات رسانی کردند، با حضور محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد، فرشاد چراغپور عضو شورای اسلامی شهرکرد، جمعی از مدیران و رانندگان بخش خصوصی برگزار شد.

شهردار شهرکرد در این جلسه ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی همکاران بخصوص رانندگان زحمتکش و پرتلاش با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بخش خصوصی در شرایط بحران گفت: باتوجه با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و باران امسال نیازمند حمایت و تلاش و همدلی بخش خصوصی در کنار بخش دولتی هستیم تا با تمام توان به شهروندان عزیز خدمت نماییم.


بیشتر بخوانید


واحدیان با اشاره به اینکه اگر بخش خصوصی به معنای واقعی پای کار بیاید، موفقیت بخش دولتی حتمی است، افزود: هماهنگی بین بخش خصوصی و بخش دولتی باید بیشتر از پیش باشد تا دچار مشکل در بحران نشویم و به شهروندان خدمات رسانی بهتری انجام شود.

وی اضافه کرد: حضور نیرو‌های شهرداری در تمامی نواحی شهر ضروری است و تقسیم نیرو‌ها باید در کنار تقسیم ماشین آلات صورت گیرد تا پاسخگوی دغدغه‌های شهروندان باشند.

همچنین در پایان این جلسه، رانندگان بخش خصوصی نظرات تجربی و پیشنهاداتی برای عبور از بحران امسال ارائه دادند و با اهدای لوح سپاس از زحمات این رانندگان زحمتکش قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار