رزمایش سراسری رهروان شهدا به‌منظور قدردانی از خانواده‌های شهدا همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و فرماندهان سپاه، فراجا و ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در قالب رزمایش سراسری رهروان شهدا به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور در منزل سه شهید با اهدا لوح سپاس از صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کردند.

در این رزمایش فرماندهان نظامی با حضور در منزل سه خانواده شهید خلبان ارتش علی اصغر آفرین شهریار، شهید فراجا محمود بابایی، شهید پاسدار محمد حسن مشرفیان مقام و منزلت شهدا را ارج نهادند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این دیدار‌ها با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا و با اشاره به صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا، گفت: امنیت و ثبات انقلاب اسلامی و کشور به برکت خون شهدا است.

او افزود: ما با دفاع مقدس مرز‌های مقاومت را گسترش دادیم و در این سال‌ها شاهد گسترش فرهنگ مقاومت در میان تمام نسل‌ها و در بین ملت‌های آزادی خواه جهان هستیم.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب هم با اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در جهان گفت: مسیر سرخ شهادت مسیر پیروزی حق بر باطل است که پرچمدار این مسیر بعد از انقلاب جوانان انقلابی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار