جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: بیش از ۸۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار عبدالرضا دشتی در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۸۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات و نهادهای فرهنگی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه مهم دانست و اذعان کرد: انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به جامعه سبب می‌شود افراد جبهه‌های حق و باطل را به خوبی شناخته و با اراده قوی به سمت اهداف متعالی خود حرکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: شهدا و رزمندگان با جانفشانی‌های خود انقلاب را تا به حال از تمامی اقدامات دشمنان اسلام بیمه کرده و روز به روز به واسطه‌ حماسه‌های آنان به عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

در پایان این مراسم قبور مطهر شهدا عطر افشانی و گل گذاری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.