مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۲۶ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد بوده و در جشن عاطفه‌ها ۳۰۰ پایگاه آماده جمع‌های کمک‌های مردمی هستند.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از برگزاری بیست و نهمین دوره جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ پایگاه شامل مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در نظر گرفته شده تا کمک‌های مردمی را برای دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری کنند.

وی با اشاره به این که ۲۶ هزار دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قرار دارند، افزود: مردم می‌توانند از طریق شیوه‌های غیر حضوری نیز برای ارائه کمک‌های خود اقدام کنند که یکی از آن‌ها کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع و واریز کمک‌ها از طریق سایت کمیته امداد امام خمینی ره استان اقدام کنند.

مهرافروز اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان کمک جمع آوری شده و پیش بینی می‌شود امسال ۳۰ درصد افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به این که بیش از ۹۲ هزار خانواده با جمعیت ۱۷۷ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان است یادآور شد: بیش از ۱۲۰ خدمت برای مددجویان تحت پوشش انجام می‌دهیم.

به گفته وی، هزار و ۳۱۷ بیمار صعب العلاج تحت حمایت در استان داریم که در طول ۵ ماهه اخیر بالغ از ۸۰۰ میلیون تومان هزینه درمان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.