عضو هیئت مدیره مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت به پروژه های نهضت ملی مسکن توسط یک بانک‌ مسکن به هدف گذاری مورد نظر رسیده است.

پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید حتما بانک ها در اجرای آن همکاری داشته باشند چراکه بدون اجرای آن پروژه ها نمی توانند پروژه های نهضت ملی مسکن به پیشرفت چندانی برسند. 

در همین رابطه سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره  بانک مسکن  گفت: طبق آمار، نسبت مصارف قرض‌الحسنه  مسکن به منابع آن از ۱۰۰ درصد هدف تعیین شده توسط قانونگذار نیز فراتر رفته و این مهم نشان از تمرکز  برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه رفاه مردم و کارگشایی از مشکلات آنان به ویژه در ازدواج جوانان و ایجاد شغل دارد.

او گفت: مسکن با گام برداشتن در راستای انجام رسالت دیرینه، منابع و اعتبارات خود را صرف ایجاد سرپناه برای اقشار مختلف مردم، هموار کردن مسیر ازدواج برای جوانان و اشتغالزایی کرده است.

براساس این گزارش تامین و ساخت مسکن و  خانه دار کردن  اقشار مختلف جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت بر اجرای آن تاکید بسیار زیادی داشته است و یکی از مهم‌ترین عوامل برای اجرای آن تامین منابع و پرداخت تسهیلات است که تا به امروز تنها یک بانک همکاری مناسب در این بخش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار