رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دولت با توجه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همدلی با دیگر قوا، همه توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بسته است.

سید محمدتقی شاهچراغی, معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات در سفر به گیلان صبح امروز با نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان گفت : دولت ، به امر ولایت فقیه و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با همدلی با دیگر قوا، همه توانش را برای خدمات رسانی به مردم در تمام حوزه‌ها به کارگرفته است.

سید محمدتقی شاهچراغی به نقش موثر مشارکت آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف و پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از بخش‌ها اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی نشان داد، هرجایی که مردم نقش دارند، پیروزی به دست آمده و این حضور، دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی گفت: برگزاری انتخابات با توجه به ۴ اصل تبیینی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، با تاکید مقام معظم رهبری و نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم، وظیفه ذاتی وزارت کشور است و بر رعایت این اصول اهتمام جدی دارد.

نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت هم در این دیدار با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از خدمات دولت، گفت: دولت دکتر رییسی با نگاه ولایتی، مردمی و روحیه انقلابی در حال خدمت به مردم است و چنین فضایی در استان هم وجود دارد. 

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و تشریح ابعاد مختلف برگزاری انتخابات که خار چشم دشمنان و مایه رشد کشور است، افزود: باید با تبعیت از ولایت فقیه برای پیشرفت بیشتر کشور و تدبیر امور برای رضایت مردم گام‌های موثر برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.