تجلیل فرماندار مشهد از فعالان دهه پایانی ماه صفر در مشهد

فرماندار مشهد از همه فعالان مراسم دهه پایانی ماه صفر در مشهد قدردانی کرد.

محسن داوری فرماندار مشهد که امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد سخن می‌گفت، گفت: به مدت ۱۰ روز در همه جای این شهر مظاهر روشنی از اخلاص و ایثار نمایان بود و مشهد و مجاوران امام رضا (ع) در میزبانی از زائران روسفید شدند.

او افزود: در میدان شهدا تقریباً یک نمونه کامل از کل ایران متشکل از نمایندگان همه شهر‌ها و استان‌های کشورمان حضور داشتند که به زائران دهه آخر صفر خدمت رسانی می‌کردند و چه بسیار دهه هشتادی‌هایی هم که داوطلبانه به میدان آمدند و زائران ناتوان و سالخورده علی ابن موسی الرضا (ع) را در محدوده طرح ترافیک، با ویلچر به بارگاه منور رضوی رساندند.

فرماندار مشهد ادامه داد: این ظرفیت همان اساس و مبنایی بود که دشمن برنامه ریزی داشت تا با فریب آن ها، ایران اسلامی را به آشوب بکشد، اما مردم قهرمان ما هراس به دل راه ندادند، از همه داشته‌های خود مایه گذاشتند و به میدان آمدند تا خللی در مسیر میزبانی از مهمانان امام هشتم (ع) ایجاد نشود.

داوری با تأکید بر ضرورت استمرار کارگروه نظارت بر مشاوران املاک بیان کرد: هفته آینده جلسه ویژه‌ای با نمایندگان دستگاه قضا برپا خواهد شد تا یک ساز و کار دقیق و عملیاتی برای برخورد با متخلفان طراحی و تدوین شود تا به این ترتیب، بازدارندگی اجرای طرح هم افزایش پیدا کرد.

برچسب ها: تجلیل ، دهه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.