کتاب مشارکت جامعه برای پاسخ به بحران کووید ۱۹ تالیف شد

کتاب مشارکت جامعه برای پاسخ به بحران کووید ۱۹ با تلاش عضو جوان هلال احمری تالیف شد.

 زهرا بنی اسدی دبیر کانون بخش آزاد خواهران از سال ۱۳۹۹ به مدت ۴ سال به عضویت جمعیت هلال احمر در آمده است.

او درخصوص سرفصل‌های محتوای کتاب گفت:کتاب برگرفته از پایان نامه وی برای ارائه به دانشگاه است و سرفصل‌ها فصل اول. کلیات تحقیق فصل دوم. ادبیات تحقیق فصل سوم. روش تحقیق فصل چهارم. تجزیه و تحلیل داده‌ها. منابع و مأخذ و پیوست‌ها است.

بنی اسدی در پاسخ به این سوال که، چه کسانی در جمع آوری کتاب یاری گرش بوده اند، افزود: این کتاب برگرفته از پایان نامه ارشد هست و تمام کار‌های این کتاب را خودم انجام داده ام و در انجام مقاله از پرسنل هلال احمر استفاده شده است.

او ادامه داد: در زمینه جمع آوری اطلاعات و تکمیل پرسشنامه از پرسنل هلال احمر شهر کرمان و شهرستان بافت از جمله رئیس شعبه، معاون امداد و امور داوطلبان و جوانان و... همکاری لازم را با اینجانب انجام دادند.

به گفته او، تا قبل از تالیف این کتاب، یک مقاله علمی پژوهشی و ۶ مقاله کنفرانسی ارائه داده که یک مقاله به جمعیت هلال احمر شهر کرمان اختصاص داده شده است با عنوان بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تاب آوری جامعه در پاسخ دهی به بحران مشارکت جامعه/ مطالعه موردی جمعیت هلال احمر شهر کرمان که در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی در گرجستان پذیرفته شد.

برچسب ها: هلال احمر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار