کتاب مشارکت جامعه برای پاسخ به بحران کووید ۱۹ با تلاش عضو جوان هلال احمری تالیف شد.

 زهرا بنی اسدی دبیر کانون بخش آزاد خواهران از سال ۱۳۹۹ به مدت ۴ سال به عضویت جمعیت هلال احمر در آمده است.

او درخصوص سرفصل‌های محتوای کتاب گفت:کتاب برگرفته از پایان نامه وی برای ارائه به دانشگاه است و سرفصل‌ها فصل اول. کلیات تحقیق فصل دوم. ادبیات تحقیق فصل سوم. روش تحقیق فصل چهارم. تجزیه و تحلیل داده‌ها. منابع و مأخذ و پیوست‌ها است.

بنی اسدی در پاسخ به این سوال که، چه کسانی در جمع آوری کتاب یاری گرش بوده اند، افزود: این کتاب برگرفته از پایان نامه ارشد هست و تمام کار‌های این کتاب را خودم انجام داده ام و در انجام مقاله از پرسنل هلال احمر استفاده شده است.

او ادامه داد: در زمینه جمع آوری اطلاعات و تکمیل پرسشنامه از پرسنل هلال احمر شهر کرمان و شهرستان بافت از جمله رئیس شعبه، معاون امداد و امور داوطلبان و جوانان و... همکاری لازم را با اینجانب انجام دادند.

به گفته او، تا قبل از تالیف این کتاب، یک مقاله علمی پژوهشی و ۶ مقاله کنفرانسی ارائه داده که یک مقاله به جمعیت هلال احمر شهر کرمان اختصاص داده شده است با عنوان بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تاب آوری جامعه در پاسخ دهی به بحران مشارکت جامعه/ مطالعه موردی جمعیت هلال احمر شهر کرمان که در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی در گرجستان پذیرفته شد.

برچسب ها: هلال احمر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار