مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: ۵ هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

سرهنگ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: ۵ هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و ... به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان آماده شده که بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

سرهنگ رسولی فر افزود: این بسته ها با کمک‌های جمع آوری شده از خود دانش آموزان در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیران، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره آموزش وپرورش انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف و برنامه‌های این سازمان بهره‌گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا بتوانیم به تحصیل و آموزش دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.

سرهنگ رسولی فر گفت: با کمک مسئولان آموزش و پرورش، کمیته امداد حضرت امام (ره)، مدیران مدارس و بهزیستی استان، دانش آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی می‌شوند و اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی ثبت می‌گردد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین اضافه کرد: هدف از برگزاری طرح همکلاسی مهربان ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای تهیه اقلام تحصیلی سایر دانش‌آموزان کم برخوردار است که این طرح همواره پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.