مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور درتالار نژاد فلاح کرج آغاز شد.

حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم برای جمعی از پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت، اقشار و اقوام ایرانی، نمایندگان ادیان توحیدی، خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت که در حسینیه امام خمینی (ره) حضور دارند سخنرانی می کنند.

گفتنی است، علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی (ره)، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این مراسم حضور دارند. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نکوداشت حدود ۵ هزار نفر از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت گفت: این مراسم با هدف تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و مقاومت، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا، بانوان ایثارگر دفاع مقدس و جهادگران ترویج و تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور حداکثری مردم و مسئولان کشوری و لشگری استان البرز برگزار شد.

در این دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.