مدیر نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد از برپایی بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در یزد خبر داد.

قافی مدیر نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد گفت: در این نمایشگاه مواد و مصالح ساختمانی، تاسیسات برق و مکانیکی، درب و پنجره، انواع لوله و اتصالات، شیرالات ساختمانی، نما، شیشه و تجهیزات جانبی عرضه شده است.

او افزود: بیش از ۹۴ غرفه در دو سالن به مساحت ۹ هزار متر مربع در این رویداد فعالیت می‌کنند.

قافی عنوان کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، البرز، گیلان، یزد و اصفهان حضور دارند و به عرضه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های خود در صنعت ساختمان مشغول هستند.

مدیر نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد اظهار داشت: باتوجه با اینکه استان یزد پتانسیل بالایی برای تولید و تامین محصولات مرتبط با صنعت ساختمان دارد این رویداد صنعتی برای پویا شدن هر چه بهتر این صنعت برگزار شد.

قافی افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ برای بازدید تخصصی و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید عمومی تا ۳۱ شهریور دایر است.

فرهمند رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه تکمیل زنجیره ساخت و ساز در استان یزد است که ارتباط مستقیم تولید کنندگان و مردم را فراهم می‌کند.

او افزود: در کنار این نمایشگاه دوره‌های آموزشی متعددی برای مهندسین و مردم گذاشته شده و بسته‌های آموزشی و ترویجی برای مردم تهیه شده است.

 گفتنی است این نمایشگاه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دایر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.