رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از اجرای ۳۱ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی همزمان با هفته وحدت در سطح استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید عسکری امشب در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته وحدت که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی در این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته وحدت به صورت مردمی و با همکاری ائمه جمعه و جماعت در مساجد سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تأکید بر اینکه امسال بیشتر برنامه‌ها به جز مرکز استان، باید در نواحی حاشیه‌ای برگزار شود، گفت: هزینه‌های مراسمات توسط مرکز بزرگ با همکاری سایر دستگاه‌های متولی پرداخت می‌شود.

او از اجرای ۳۱ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی همزمان با هفته وحدت در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری همایش منطقه‌ای نقش مبلغان در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب خواهر از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه است.

عسکری حضور ۳۰ نفر از علمای شاخص استان در کنفرانس وحدت اسلامی و دیدار با مقام معظم رهبری را دومین برنامه شاخص این ایام عنوان کرد و افزود: همایش زن و دفاع مقدس، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی و بصیرت‌افزایی، محافل قرآنی، یادواره شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان است.

او تأکید کرد: باید در روز آخر هفته وحدت که روز جمعه نیز می‌شود، ایستگاه‌های صلواتی برای نمازگزاران برپا شود.

برچسب ها: هفته وحدت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.