تشکیلات خودگردان فلسطین: منطقه در آستانه انفجار است

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و غزه، تأکید کرد که منطقه در آستانه انفجار است.

نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز سه‌شنبه تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم و تاکید کرد که اقدامات خودسرانه این رژیم بحران را تشدید می‌کند.

طبق گزارش روسیا الیوم، ابوردینه در یک نشست خبری گفت: تداوم تجاوزات اسرائیل به مردم ما در غزه، جنین و دیگر شهر‌های فلسطین، افزایش خشونت و تشدید تنش را برای کل منطقه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مسئولیت ادامه کشتار‌های روزانه که آخرین آن در شهر جنین و نوار غزه بوده و منجر به شهادت سه شهروند و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، بر عهده مقامات اشغالگر است. آن‌ها همه چیز را به سمت یک رویارویی همه جانبه سوق می‌دهند که هیچ کس نمی‌تواند عواقب آن را تحمل کند.

سخنگوی تشکیلات خودگران گفت: دولت آمریکا باید به خوبی بداند که منطقه بر اثر اصرار اسرائیل بر کشتار، تخریب و اشغال سرزمین (فلسطین) در آستانه انفجار است و دولت آمریکا باید سریعا وارد عمل شود تا جلوی این جنون اسرائیل را بگیرد، قبل از اینکه همه چیز به مرحله انفجار برسد و همه بهای آن را بپردازند.

ابوردینه تاکید کرد: سیاستی که کابینه راست افراطی در اسرائیل دنبال می‌کند، برای کسی ثبات و امنیت به دنبال نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر طرفی که گمان کند می‌تواند سیاست‌های خود را بر ملت فلسطین که صاحب حق و حقوق است تحمیل کند، متوهم است، و مردم فلسطین به هر قیمتی که باشد اجازه نمی‌دهند مقدسات و اصول آن‌ها زیر پا گذاشته شود.

ساعتی پیش به دنبال یورش وحشیانه عناصر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری دو شهروند فلسطینی شهید و دوازده نفر زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار