سید رضا حسینی نژاد فرماندار و سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در نشست خبری به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس پرداختند.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: دفاع مقدس در عرصه‌ مدیریت جبهه، فضایی ایجاد کرد که خروجی آن حاج قاسمی است که حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

او افزود: اگر بخواهیم دفاع مقدس را در عرصه‌ی مدیریت خلاصه کنیم، ما کرمانی‌ها باید به حاج قاسم خودمان ببالیم؛ چون در عرصه‌ی بین المللی مدیر بود.

حسینی نژاد تصریح کرد: عرصه‌ بین المللی جایی نیست که هرکس بتواند هر موضوعی را طرح کند و بگوید ما انجام دادیم و به نوعی در آن ادعایی داشته باشد؛ اما حاج قاسم با رفتن به کاخ کرملین، فضایی به وجود آورد و جبهه‌ی مقاومتی را ایجاد کرد که امروزه در سطح منطقه ودنیا حرف اول را می‌زند.

سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه دفاع مقدس گفت: برای گرامیداشت نام و یاد شهدا، حماسه سازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس نیز برنامه‌های متعددی منظور شده است.

او سرکشی از خانواده معظم شهدا از سوی مسئولان، برگزاری همایش باشکوه جوانان در گام دوم، اجرای برنامه‌های شب خاطره به همت رزمندگان زرندی و اجرای ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و هنری دیگر را از برنامه‌های مهمی دانست که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار