امنیت، سلامت رقابت و مشارکت نقشه راه مسوولان در اجرای انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید نقشه راه همه مسوولان استانی در اجرای انتخابات باشد.

  محمد کرمی در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مبنای کار ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است و رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تاکید کرده‌اند و در این بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مولفه‌های اصلی است که قاعدتاً رقابت و مشارکت را موجب می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی تلاش‌های دشمن را برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات یادآور شد و افزود: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرمانداران امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را پیش بینی و پیگیری جدی برای تامین آن داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: تمام تلاش‌ها بر پایه این است که انتخابات پیش رو به بهترین نحو برگزار شود و این استان همانند ادوار گذشته به لحاظ مشارکت جزو سه یا چهار استان پیشرو کشور مطرح شود.

رضا شریفی ادامه داد: اعتماد متقابلی بین اعضای ستادهای اجرایی و حوزه نظارت وجود دارد که این اعتماد و حس هم افزایی را قدر می‌دانیم و بنا داریم آن را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات ستاد انتخابات را با حضور کمیته‌ها هر ۲ هفته یک بار برگزار کنند و خلاءها و تنگناهای پیش روی برگزاری انتخابات را با نگاه حل مساله بررسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار