حریفان قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی مشخص شدند.

 مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی از فردا ۲۹ شهریورماه در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ هانگژو آغاز می‌شود. تیم ایران با ۵ پاروزن در بخش بانوان و ۲ پاروزن در بخش مردان در این رقابت‌ها حاضر است. افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در این بازی‌هاست و هما خاتمی و فرزین رضایی به عنوان مربی در کنار او حضور دارند.

پس از برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌ها، رقبای پاروزنان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند. ملی‌پوشان ایران فردا در دور مقدماتی ۵ ماده به مصاف رقیبان می‌روند.

نازنین ملایی و کیمیا زارعی در روئینگ دو نفره سبک‌ وزن بانوان از ساعت ۴:۴۰ در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، کره و هند رو به رو خواهند شد. قایق اول این رقابت مستقیما به فینال صعود می‌کند و بقیه قایق‌ها به شانس مجدد می‌روند.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سنگین‌ وزن بانوان از ساعت ۵:۱۰ در گروه اول مقدماتی با حریفانی از قزاقستان، کره، سریلانکا و ویتنام رقابت می‌کنند. قایق‌های اول و دوم این رقابت به فینال راه می‌یابند و بقیه راهی شانس مجدد می‌شوند.

امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در روئینگ دو نفره سنگین‌ وزن مردان از ساعت ۵:۴۰ در گروه دوم مقدماتی به مصاف رقبایی از عراق، هنگ‌کنگ، بحرین، ازبکستان و تایلند می‌روند. قایق اول این رقابت راهی فینال می‌شود و مابقی به شانس مجدد می‌روند.

امیرحسین محمودپور از ساعت ۱۱:۲۰ در گروه سوم مقدماتی روئینگ تک نفره سنگین‌ وزن مردان با نمایندگان عربستان، پاکستان، عراق و کویت مسابقه می‌دهد. نفرات اول تا سوم این رقابت به نیمه‌ نهایی و مابقی راهی شانس مجدد می‌شوند.

تیم روئینگ چهار نفره بانوان ایران با ترکیب مهسا جاور، نازنین ملایی، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در مسابقه تعیین خط روئینگ چهار نفره سنگین‌ وزن بانوان با حریفانی از چین، اندونزی، ویتنام و قزاقستان رقابت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار