مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۲۰۰ برنامه امسال برای هفته دفاع مقدس در استان قم پیش بینی شده است و شورای شهر باید به شهرداری برای فضاسازی شهری کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی لقمان پور روز دوشنبه در یکصد و دومین جلسه رسمی شورای شهر قم گفت: یکی از برنامه‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم این است که سرکشی به خانواده سه هزار نفر از شهدا و ایثارگران صورت پذیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: نمایشگاه یادیاران نیز امسال برگزار می‌شود و این نمایشگاه بی نظیرترین نمایشگاه در مقایسه با نمونه‌های سال‌های قبل است و از اهداف برگزاری آن جهاد تبیین است.

حجت الاسلام لقمان پور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین گفت: نسل کنونی انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده اند و باید به نسل جوان عنوان شود که هشت سال چگونه جوانان ما در غربت جنگیدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح دیگر برنامه هفته دفاع مقدس است که جمعه هفته جاری ساعت هشت صبح در باب قبله مسجد جمکران برگزار می‌شود و نیرو‌های نظامی در آن رژه پیاده و ماشینی خواهندداشت.

او با اشاره به این که مقام معظم رهبری دستور داده اند که امسال در سراسر کشور یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شوند گفت: طبق ابلاغ وزیر کشور و نامه ستاد کل نیرو‌های مسلح محور تجلیل، زنان دفاع مقدس هستند.

لقمان پور در ادامه بیان کرد: در استان قم ۱۷۰ زن آزاده، رزمنده و جانباز و ۱۳۰ زن شهیده داریم ضمن این که در این استان یک هزار نفر نفر زنان ستاد پشتیبانی جنگ را داریم که مستقیم در استان برای دفاع مقدس نقش آفرینی می‌کردند و نیاز‌های لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) را تامین می‌کردند.

او ادامه داد: تاکنون از همسران فرماندهان جنگ نیز تجلیل نشده و از آنان نیز تجلیل خواهد شد.

لقمان پور افزود: شروع برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریور است و در این روز طی مراسمی از ۱۱ نفر از زنان ایثارگر قم روی صحنه مراسم و ۵۰۰ نفر در مراسم آن روز تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: در روز ۲۹ شهریرور منتخبانی از جامعه خانواده شهدا و ایثارگران از کل کشور خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند رفت و سخنرانی ایشان در تمام استان‌ها از طریق مراکز پارک موزه دفاع مقدس به صورت مستقیم برای حضار پخش خواهد شد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
پس چرااینقدرکم؟؟؟؟؟؟برنامه فرهنگی قم بایدبیش از۲۰۰۰هزارتا باشه قم مرکزجهان اسلامه
آخرین اخبار