قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از اجرای پویش جشن عاطفه‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد.

سید مهدی هاشمی اظهار کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت برای تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت طی سال‌های گذشته افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه‌بر رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز هست.


بیشتر بخوانید


هاشمی با تشریح روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت اضافه کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی (برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه (برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار