دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران گفت: ۱۱۶ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه سمنان، به عنوان استان دارنده بالاترین ذخائر زئولیت ایران، ارسال شد.

کیانا پیوندی دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران گفت: دانشگاه سمنان از فردا به مدت ۲ روز و در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ میزبان هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی ایران و شرکت نیاکان سنگسر در مرکز همایش‌های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی این دانشگاه است.

وی با اشاره به ارسال مقاله های علمی متعدد به هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران در دانشگاه سمنان، ابراز کرد: پس از بررسی های انجام شده از سوی کمیته داوران ۱۰۳ مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۹۴ مقاله به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می شود .

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با اشاره به اینکه ۱۸ سخنرانی کلیدی نیز توسط متخصصان داخلی و خارجی در این حوزه ارائه می شود، افزود: در حاشیه برگزاری این کنفرانس، چهار کارگاه آموزشی هم برنامه‍‌ریزی شده است.

مدیر پژوهش دانشگاه سمنان و دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران اظهار داشت : با توجه به وجود معادن غنی زئولیت در استان سمنان، نیاز برگزاری این همایش برای معرفی روشهای مختلف فرآوری این ماده معدنی ارزشمند و نیز معرفی استان در این حوزه احساس شد و دانشگاه سمنان برای برگزاری این کنفرانس علمی با هدف بهره گیری از یافته های علمی به روز متخصصان این حوزه مصمم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.