
محمد حسین باقری مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقهای یزد در دیدار با رئیس جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: تولید محتوا و تبلیغات، آموزش شهروندی و نصب بنر میتواند از طریق مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی به پایداری آب شرب استان یزد در ماههای گرم سال کمک کند.
او افزود: استانها و شهرهای بزرگ کشور به منظور آگاهی مردم در مدیریت مصرف آب و اطلاع رسانیهای مختلف در حوزه آب تبلیغات محیطی و تولید محتواهای بسیاری خوبی را انجام میدهند که شهر یزد در این حوزه پیشگام بوده است.
مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز گفت: باید با روشهای هنرمندانه، تولید محتواهای جذاب و خلاقانهای در حوزه آب انجام شود تا مردم بیشتر قدر این نعمت را بدانند.
او افزود: آموزش شهروندی، ساخت انیمیشن، نصب بنر، برپایی نمایشگاههای فرهنگی و هنری با کمک ارگانهای مختلف و روشهای خلاقانه دیگر در مدیریت مصرف آب از سوی مردم بسیار تاثیر گذار است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا همکاریهای لازم را در حوزه آموزش شهروندی و تبلیغات برای آگاهی ببیشتر مردم انجام دهد.