مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۱۲۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال از محل سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان در قالب مصوبات مربوط به بهزیستی استان جذب شد.

محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سفر پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور در اردیبهشت ۱۴۰۲ مصوباتی در قالب مساعدت در بخش مسکن خانواده های ۲ معلولیتی، درمان در حوزه توانبخشی و اجتماعی، کمک‌هزینه معیشت و لوازم خانگی به همراه داشت که با پیگیری بهزیستی استان این مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: در بخش مسکن خانواده های دارای ۲ فرزند معلول و بیشتر اعتبار به مجموع ۴۱ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال مصوب شده بود که در قالب تعمیرات مسکن برای ۵۳ خانوار، ودیعه مسکن برای ۵۱ خانوار و تکمیل مسکن نیمه کاره به ۲۴ خانوار تخصیص یافت.

منطقی این مصوبات را در حوزه توانبخشی به مجموع ۳۶ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال در قالب ارتز، پروتز، و دندانپزشکی، خرید تخت و ویلچر برقی، تامین وسایل کمک توانبخشی و این اعتبارات را در حوزه اجتماعی به مجموع چهار میلیون و ۳۴۲ هزار ریال در قالب پرداخت فاکتورهای درمانی و کمک هزینه به گروه های همیار بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: هزینه کرد اعتبارات در بخش مساعدت های مالی در قالب کمک هزینه معیشت و درمان در حوزه های دیگر در مجموع ۱۳ میلیون و ۷۷۲ هزار ریال در قالب کمک هزینه درمان، تعمیرات لوازم خانگی، مناسب سازی، موردی، نوشت‌افزار، تهیه یک هزار سبد کالا و توزیع استانی بود.

وی ادامه داد که اعتبارات در بخش لوازم خانگی نیز ۸۰ عدد یخچال، ۶۰ عدد اجاق گاز، ۱۸ عدد لباسشویی، ۱۱عدد بخاری و ۱۵۰ عدد کولر آبی را شامل بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.