رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: تا اول مهر، ۱۳۲ دستگاه مینی بوس و اتوبوس وارد مدار می‌شود که برای حمل ونقل دانش آموزان قابل استفاده است.


فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته والدین در زمینه تامین سرویس مدرسه دچار مشکل شدند گفت: امسال تامین سرویس مدارس نسبت به پارسال ۷ برابر شده است.

او افزود: از سال گذشته نشست‌هایی با آموزش و پرورش و استانداری برگزار شد و برای حل مشکلات سرویس مدارس ۱۵ مشکل شناسایی شد. 

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: در بحث مدیریت و نظارت بر سرویس مدارس آموزش و پرورش متولی شد و اگر والدینی در این زمینه مشکلی دارند، باید به مدارس مراجعه کنند.

فعالی گفت: قیمت‌های سرویس مدارس نیز ابلاغ شد که در بحث سواری پنج روزه تا پنج کیلومترحدود پنج میلیون و پنج تا هشت کیلومتر نیز پنج میلیون و ۹۰۰ تومان و هشت تا ۱۲ کیلومتر حدود هشت میلیون و ۶۰۰ تومان هزینه سرویس است و برای مدرسه شش روزه نیز تا پنج کیلومتر شش میلیون و از پنج تا هشت کیلومتر هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هشت تا ۱۲ کیلومتر ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و برای مینی بوس نیز تا پنج کیلومتر سه میلیون تومان هزینه سرویس در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای مینی بوس‌ها محدوده بندی کرده ایم و مینی بوسی که سرویس مدرسه هستند در هسته مرکزی بعد از ساعت ۷ می‌توانند تردد کنند و بیش از ۳۰۰ سرویس مینی بوس و بیش از ۲ هزار سرویس سواری تاکنون برای سرویس دهی اعلام آمادگی کرده اند و در همین هفته به تعدادی که مورد نظر آموزش و پرورش هست نیز می‌رسیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار داشت: در زمینه مینی بوس و اتوبوس‌ها ۲۶ دستگاه ون به بخش خصوصی واگذار می‌شود که برای سرویس دانش آموزان و حمل ونقل عمومی فعال هستند و تعدادی اتوبوس و مینی بوس خط واحدی جدید وارد مدار شده اند که تا اول مهر به ۱۳۲ دستگاه اتوبوس می‌رسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.