مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: با مشارکت خیران مدرسه ۹ کلاسه در یکی از مناطق حاشیه شهر یاسوج که بدون مدرسه بود افتتاح شد.

رضا حسینی نیک گفت: این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای هزارو ۳۷ متر مربع با حضور  بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.
 
 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت این مدرسه هزینه شده است گفت: عملیات اجرایی این مدرسه در سال ۱۳۹۸ شروع شده بود که با مشارکت شرکت ایرانسل تکمیل شد و در مهرماه امسال در اختیار آموزش وپرورش قرار می گیرد.
 
وی بیان کرد: شرکت ایرانسل علاوه بر تکمیل این مکان آموزشی در منطقه زیلایی نیز تعمیرات اساسی در فضا‌های آموزشی انجام داده است.

حسینی نیک گفت: مهرماه امسال ۱۲۰ طرح فرهنگی، آموزشی و ورزشی با۳۴۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیاردتومان به مجموع طرح های آموزش وپرورش اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت ایرانسل هم در آئین افتتاح این مدرسه گفت: هدف از مشارکت این شرکت کمک به زیرساختهای آموزش وپرورش است.

وی افزود: در سطح استان ودرمنطقه زیلایی مدارس دیگری از این قبیل بازسازی ونوسازی شده است وبابرنامه زیزیهای انجام شده وبنا به درخواست نوسازی وومدیرکل آموزش وپرورش استان تمهیداتی برای ساخت بناهای آموزشی دیگر دردستورکارقراردارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.