این روزها همزمان با رشد و گسترش علم و تکنولوژی بسیاری از افراد جامعه تجربه ارسال یا دریافت مرسولههای پستی را از اداره پست دارند. ادارههای پست خدمات بسیاری را در اختیار افراد جامعه قرار میدهند تا در سریعترین زمان ممکن بتوانند اجناس مورد نظر خود را دریافت کنند. اما گاهی اوقات مشتریان با تاخیر مواجه میشوند.
شهروندخبرنگار ما در شهر زاهدان با این مشکل مواجه شده است و با ارسال پیامی خواستار رسیدگی شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام و وقت بخیر، حدود یک سال است که اداره پست زاهدان در توزیع مرسولات پستی دچار مشکل است و همیشه بستههای پستی با تاخیر ۵ تا ۱۵ روزه توزیع میشود که در طول سه ماه اخیر این تاخیر بسیار بیشتر شد. بنده که کارمان آنلاین و وابسته به پست است باعث ایجاد نارضایتی مشتریان و از دست دادن آنها شده و کسی پاسخگوی ضرر وارد شده به ما نیست. روز گذشته به ناچار برای دریافت بسته پستی که از روز پانزدهم شهریور وارد اداره پست شده، اما تا به امروز تحویل من نشده است. به اداره پست مراجعه کردم اما در همین حین مشاهده کردم که همه مردم جهت دریافت بستههای پستی خود شخصا مراجعه کرده اند و همه از این موضوع بسیار ناراضی هستند.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.