عباس حسامی در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ اظهار کرد و گفت: در راستای برنامههای پاسخگویی بار وضعیت مشترکین به صورت روزانه پایش و برنامه ریزیهای لازم در این راستا انجام شده است.
وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپهای بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است گفت: ۳۶۱ بانک و اداره دارای کنتور هوشمند هستند و طی بازه زمانی ۱۵ خرداد تا به امروز ۸۶۱ مورد بازدید انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای ۲۸۵ مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق ۱۳۸ مشترک قطع شده است.
در ادامه سید ابراهیم فکاری مدیر دفتر مدیریت مصرف گفت: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت در ساعت پیک به میزان ۸ مگاوات بوده است.
وی افزود: از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف، بکارگیری مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای دستگاههای سرمایشی بر روی دمای آسایش بوده که در این خصوص مکاتبات لازم با مراکز تجاری و ادارات انجام شده است.