فردا باید نخستین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنیم و همه ما از اهمیت این بازی‌ها آگاه هستیم و خود را برای آن آماده کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در فصل۲۰۲۳ گفت: سپاهان یک تیم خوب و شناخته شده در این مسابقات است و امسال با تمام توان آماده هستیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ژوزه مورایس افزود: در این مسابقات همه تیم‌ها جزو بهترین‌ها هستند و مطمنا برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات حاضر خواهند شد.

وی گفت: تیم نیروی هوایی یکی از تیم‌های خوب عراق است و می‌دانیم بازی سختی داریم، ولی ما برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین خواهیم شد.

ژوزه مواریس افزود: هدف ما رو به جلو رفتن است و تلاش می‌کنیم با اتحاد و همدلی به هدفی که داریم برسیم و موفقیت در بازی فردا یکی از اهداف مشخص شده ماست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در هر رقابتی نخستین دیدار سخت است چراکه هنوز با شرایط هماهنگ نیستی، اما ما تیم حرفه‌ای هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با کسب بهترین نتیجه و امتیاز به خانه باز گردیم.

محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هم در این نشست خبری گفت: تیم ما کاملا برای این مسابقات آماده هست و دیدار فردا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و انگیزه خوبی برای آن داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با پیروزی از زمین خارج شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار