مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زمان آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، شنبه اول مهر است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ و بازگشایی مدارس، روز شنبه اول مهر است که امسال ۲۰۰ هزار دانش آموز استان راهی مدرسه می‌شوند.

سیاهکلی مرادی تاکید کرد: بازگشایی مدارس از مهرماه و حضور دانش آموزان در مدارس، در دستور کار می‌باشد. تمهید مقدمات، به منظور بازگشایی و آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه و چالش صورت پذیرد تا بتوانیم بدون هیچ مسئله‌ای پذیرای دانش آموزان، از اول مهر ماه در مدارس باشیم.

وی سپس توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در دیدار با معلمان بیان نمود: معلمان عزیز، فرزندان ملت را همانگونه که برای فرزند خود آرزو دارند، «خوشبخت، سربلند، عاقل، باسواد و برخوردار از رفتار احترام‌برانگیز» بار بیاورند که این مهم، علاوه بر درس دادن، با رفتار و کردار معلمان تحقق خواهد یافت و خواستار توجه ویژه در این خصوص شد.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: دستگاه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه، باید الگو ونمونه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه و اصلی‌ترین ماموریت، همه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان، آماده سازی و تمهید مقدمات لازم برای اجرای برنامه ملی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی با کمترین چالش و دغدغه است.

وی تصریح کرد: انتقاد خوب است، کارشکنی خوب نیست، در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی، با فعالیت‌های اثرگذار خود، روحیه نشاط و شادابی ایجاد نمایید، وقت مضاعف در تحقق اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش بگذارید.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: اخلاق محوری در راس همه فعالیت‌ها باشد، همدلی با مردم و تلاش برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در تقویت روحیه انسجام و وحدت ملی تلاش نمایید، از سیاه نمایی و پرداختن به موضوعاتی که موجب کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود پرهیز شود.

سیاهکالی مرادی در ادامه با اشاره به اولویت‌های آموزش وپرورش استان، توجه جدی به عفاف و حجاب، نماز جماعت، افزایش بصیرت دینی و سیاسی دانش آموزان، کارکنان و تکریم ارباب رجوع با سعه صدر را از مهمترین ماموریت‌های آموزش و پرورش دانست و خواستار پیگیری مستمر همراه با برنامه ریزی مدون شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.