رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: تیم تکواندو نونهالان این استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری این رده سنی به قزوین اعزام شد.

علی آهنی گفت: ترکیب تیم اعزامی پسران هیات تکواندو قم در مسابقات قهرمانی نونهالان ایران با برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی بین ۱۷ تکواندوکار در ۱۰ وزن مشخص شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم بیان کرد: رقابت‌های منطقه‌ای نونهالان ایران ۲۷ مهر در قزوین برگزار می‌شود و تیم قم را مهدی یعقوبی به عنوان سرمربی، محمد خراسانی به عنوان مربی، محمدجواد اسماعیلی به عنوان بدنساز و علی حدادی‌زاده به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند.

آهنی با اشاره به نفرات اعزامی استان قم به مسابقات گفت: در وزن ۲۶- کیلوگرم مهدی جعفری، در ۲۸- کیلوگرم محمدامین تیموری، در ۳۰- کیلوگرم مصطفی مهتری، در ۳۳- کیلوگرم طا‌ها قلیچ خانی، در ۳۶- کیلوگرم امیرمحمد موحدی و در وزن ۴۰- کیلوگرم امیرعلی پرتو نفرات تیم قم هستند.

رئیس هیات تکواندو استان قم بیان کرد: هم چنین در وزن ۴۴- کیلوگرم علی حسن‌زاده، در ۴۸- کیلوگرم: علیرضا رفیعی، در ۵۲- کیلوگرم محمدطا‌ها قاسمی و در وزن ۵۲+ کیلوگرم ایلیا فهیمی دیگر ورزشکاران قم در این رقابت‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار