رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام از انجام ۴۵۳۸ مورد بازدید نظارت بهداشتی بر مواکب و رستوران‌ ها در ایام اربعین خبر داد.

محمد حسین ابراهیم پور، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران اربعین در استان ایلام، حسب دستور مدیر کل دامپزشکی استان ایلام، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی طی ایام اربعین به صورت ویژه در دوشیفت انجام شده است.

وی بیان کرد: ۲۹ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان ایلام فعال بودند و بر فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده در مواکب و رستوران‌ها نظارت بهداشتی انجام دادند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی ایام اربعین ۴ هزار و ۵۳۸ مورد بازدید نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی بر مراکز عرضه و توزیع فرآوره‌های خام دامی، مواکب و رستوران‌های استان انجام شده است، افزود: از تمامی ظرفیت‌های نظارتی دامپزشکی شهرستان‌های استان برای ایام اربعین و بازدید‌های بهداشتی در شهر مهران استفاده شد.

ابراهیم پور بیان کرد: نظارت دامپزشکی بر فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت قرمز و مرغ صورت گرفته است.

وی گفت: طی بازدید‌های نظارتی دامپزشکی یک هزار و ۵۰۷ کیلوگرم فرآورده خام دامی ضبط، همچنین یک هزار و ۳۵۱ کیلوگرم فرآورده معدوم سازی، ۷۸ مورد اخطاریه بهداشتی، معرفی ۴۴ متخلف به مراجع قضایی، پلمب سه واحد و ۶۴ مورد نمونه گیری انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.