پیشکسوت فوتبال گفت: رای صادر شده شوک بزرگی به تیم سپاهان وارد کرد و تمرکز بازیکنان این تیم را بهم ریخت.

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم سپاهان در آستانه بازی با نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم سپاهان از لحاظ تیمی  و فوتبالی خوب است، اما اتفاقاتی که رخ داد قطعا نمی‌تواند بی تاثیر باشد، چون شوک بزرگی به باشگاه سپاهان زد هم از لحاظ امتیاز از دست دادن و هم آن ۶ بازیکن که باید قراردادشان را کم کنند. به هر حال طبیعی است که این مسائل یک مقدار تمرکز بازیکنان را بهم می‌زند. البته مدیریت باشگاه و کادر فنی به شکل‌هایی دارند سعی می‌کنند این مسئله  را از لحاظ روحی و روانی از بین ببرند، اما بی تاثیر نخواهد بود.

تیم های عراقی همیشه ایرانی ها را اذیت کردند 

او درباره اینکه تیم نیروی هوایی عراق را چطور می‌بیند، گفت: تیم‌های عراقی همیشه  ایرانی‌ها را اذیت کردند به دلیل اینکه آن‌ها روی ما حساس هستند و یا اینکه سطح  فوتبال ما به فوتبال آن‌ها نمی‌خورد و همیشه چه تیم ملی شان و چه تیم‌های باشگاهی شان در مقابل ایران انرژی مضاعفی دارند  و برای موفقیت تلاش می‌کنند. در مجموع هر تیمی در خانه خودش می‌تواند خطرناک شود و برایش بازی  در خانه مهم است. با وجود اینکه سپاهان یک تیم کامل و خوبی است، اما از تیم عراقی نباید غافل شود.

هیچ تضمینی نیست که سپاهان بازی راحتی در عراق داشته باشد 

کربکندی افزود: بازی سپاهان در خانه حریف سخت است. البته سپاهان بازیکنان خوبی دارد که بتواند بازی را ببرد، اما هیچ تضمینی نیست که در خانه حریف بازی راحتی داشته باشد. قطعا بازی دشواری است و امیدوارم که اولین گام را بتواند محکم بردارد و نتیجه خوبی بگیرد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه حریف اصلی تیم سپاهان چه تیمی است، گفت: به طور طبیعی تیم‌های عربستانی با توجه به سرمایه گذاری که کردند تیم‌های بهتر و خطرناک‌تر هستند، اما سپاهان خیلی از لحاظ مهره و امکانات تیم خوبی است. البته هر مسابقه‌ای شرایط خودش را دارد و نمی‌شود آسان به آن نگاه کرد.

رای صادر شده سپاهان تقلیل می یابد 

او درباره اینکه حکم کسر ۴ امتیاز و جریمه ۴۰ میلیاردی تیم سپاهان از سوی کمیته انضباطی را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: اگر حکم قطعی نباشد قابل تجدید نظر است. شاید یک مقدار این رای تقلیل یابد و احکام و خسارتش برای سپاهان  کمتر شود. به هر حال فکر می‌کنم رای صادر شده یک مقدار تغییر کند.

کربکندی درباره اینکه باشگاه سپاهان نمی‌تواند قرارداد دابو و آل کثیر را ثبت کند، گفت: رای صادر شده معضل بزرگی برای باشگاه سپاهان بود. کسر  امتیاز و جریمه نقدی یک طرف و اینکه سپاهانی‌ها باید  قرارداد  ۶ بازیکن خود را درست کنند یک بحث دیگری است و این اتفاقات تمرکز بازیکنان را بهم می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار