سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: با کشف شبکه خرابکاری دشمن از بروز ۱۹ میلیارد دلار خسارت در وزارت دفاع پیشگیری کردیم.

سردار سرتیپ رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز جمعه در یادواره ۳۲ شهید روستای زرامین گفت: با کشف شبکه خرابکاری دشمن و جلوگیری از عملیات خرابکارانه در صنایع موشکی از بروز ۱۹ میلیارد دلار خسارت  در وزارت دفاع پیشگیری کردیم.

‌وی اظهار کرد: با پهن شدن چتر اطلاعاتی، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در این جریان دچار غافلگیری شد و شبکه جاسوسی وابسته به آن متلاشی شد.

سخنگوی وزرات دفاع در ادامه به تلاش‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول بیش از ۴۵ سال بیش از ۱۰۰ خیانت، توطئه و کودتاه و آشوب خطرناک را پشت سر گذاشتیم و شهدای زیادی تقدیم کردیم تا گزندی به انقلاب و عزت ما وارد نشود.

وی به تلاش‌های دشمن برای هجمه فرهنگی و روانی در فضای مجازی علیه انقلاب و نظام پس از ناکامی در پیشبرد اهداف نظامی خود علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با ورود قوی و پر رنگ در فضای مجازی به دنبال ناامید ساختن نسل جوان ما است و در این راه هویت دین، ایمان و وحدت ما را هدف قرار داده است.

برچسب ها: شبکه جاسوسی ، آشوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
دم وزارت دفاع گرم، ممنون که هستید، خدا قوت