پیکر شهید سردار محمدباقر رنجبر در سالروز شهادت امام رضا (ع) بر دستان مردم قدرشناس شیراز تشییع شد.

پیکر شهید سردار محمدباقر رنجبر در سالروز شهادت امام رضا (ع) بر دستان مردم قدرشناس شیراز تشییع و در گلزار شهدای قصرالدشت به خاک سپرده شد.

شهید رنجبر رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و مسئول امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در سالروز رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار محمدباقر رنجبر که از عارضه شیمیایی دوران دفاع مقدس رنج می‌برد در اربعین امسال پس از خادمی زائران امام حسین دچار عارضه جسمی ناشی از مجروحیت شیمیایی شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان نمازی شیراز به شهادت رسید.

شهید رنجبر از روز‌های آغازین جنگ به عنوان پاسدار از شیراز به جنوب اعزام شد و ابتدا به عنوان تیربارچی در عملیات‌ها حضور داشت و در آخرین مسئولیتش فرماندهی لشکر ۱۹ فجر را عهده دار بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر که سال‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت بود پس از بازنشستگی هم دست از تلاش بر نداشت و تدریس درس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه، ریاست اداره امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از دیگر فعالیت‌های شهید رنجبر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار