رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد خودرو‌ها و ترافیک شهری، گفت : سامانه‌های متحرک هوشمند ثبت تخلفات به کمک پلیس کرمانشاه می‌آید.

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با توجه به نارضایتی شهروندان از معضلات و مشکلات ترافیکی از جمله بی نظمی و گره‌های ترافیکی شهر کرمانشاه که به دلیل وجود انبوه خودرو‌ها در معابر اصلی و انجام مکرر تخلفات مانند سد معبر، پارک دوبل، توقف در حریم تقاطع‌ها و میادین، توقف بر روی گذرگاه عابرین پیاده، ایجاد آلودگی دیداری و شنیداری و… است و از طرفی برخورد با تخلفات توسط پلیس به صورت سنتی متناسب با حجم تخلفات ساکن و طول معابر آن‌هم در شرایط مختلف آب هوای نیست، بهره گیری از سامانه‌های هوشمند در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری کرمانشاه سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات ساکن با نصب بر روی خودرو و به صورت متحرک در کرمانشاه به کمک پلیس می‌آید.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه با قابلیت حرکت سریع در طول خیابان‌ها تمام پلاک‌ها را ثبت و تخلفات مربوطه را اعمال قانون می‌کند.

حیدری با تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی، خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در شهر کرمانشاه و ارتقا فرهنگ ترافیک توسط رسانه‌های ملی و دستگاه‌های فرهنگ ساز شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.