کشتی‌گیر کشورمان گفت: شرایط امسالم با سال گذشته قابل قیاس نیست. تا اینجا همه چیز خوب است. امیدوارم در مسابقات بلگراد هم خوب باشد.

حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان در نشست خبری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر خروج از فضای مجازی گفت: این تصمیم شخصی من بود. فضای مجازی ذهن مرا درگیر می‌کرد و من کار‌های مهم‌تری برای انجام دادن داشتم.

حسن یزدانی ادامه داد: فرصت در یک سال اخیر برای من مهیا شد که روی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خودم کار کنم. سعی کردم کارم را خوب انجام دهم و در مسابقات بتوانم آن‌ها را پیاده کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی افزود: شرایط امسالم با سال گذشته قابل قیاس نیست. تا اینجا همه چیز خوب است. امیدوارم در مسابقات هم خوب باشد.

گفتنی است؛رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به‌عنوان مرحله نخست کسب سهمیه المپیک پاریس، از فردا شنبه در سالن اشتارک آره‌نا شهر بلگراد آغاز می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها، رضا اطری در ۶۱، امیرمحمد یزدانی در ۷۰، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

نفرات اول تا پنجم شش وزن المپیکی ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم، سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دریافت می‌کنند. سهمیه‌های اختصاص داده شده به نام کشور‌های کشتی گیران پیروز داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار