حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی بر لزوم عمل کردن دولت ها به فرمایشات رهبری و تاثیر آن در رسیدن به موفقیت تاکید کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت  امام رضا (ع )و نیز  پیامبر اکرم (ص) گفت: هر وقت دولت ها از فرمایشات مقام معظم رهبری که بر اساس مطالعات کارشناسان و متخصصان است عمل کردند، موفق بودند  و مردم هم راضی بودند و هر وقت دولت ها در عمل سهل انگاری کردند مقام معظم رهبری و مردم هم از این دولت ها گله مند بودند.

او با بیان اینکه در دولت فعلی اقدامات خوبی در دست اقدام است گفت : کارگزارن میانی و پایین دست هم باید تلاش و رسالت جهادی خود را باید بخوبی انجام دهند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری او در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی  گفت : قدرت کشور های استعمارگر در حال نابودی است اما این موضوع به معنای کوتاه آمدن دشمن از دسیسه چینی هایش نیس بلکه با بصیرت بالای مردم نقشه آنان نقش بر آب شده است .

این مسئول به گلایه مقام معظم رهبری نسبت به اجرا نشدن برخی مصوبات و طرح‌های عمرانی و اقتصادی در ۲۰ سال گذشته هم گریزی زد و گفت: یکی از آنان طرح ۵۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری بود که بعداز سال‌های متمادی فقط بخشی از آن عملیاتی شد.

او همچنین به حادثه کشته شدن دونفر در مراسم ختم در شهر بندر امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و گفت :امید است این تیراندازی ها که ایراد بزرگ مراسم های عشایری هست و اخبار تلخی را به دنبال دارد بر طرف شود .

خطیب نماز جمعه آبادان هم در مورد وقوع سیل در کشورهای لیبی و مغرب و تسلیت به مردم این 2 کشور گفت:  تغییرات جوی طبیعی است اما متاسفانه کشورهای های غربی با عدم رعایت تفاهم نامهایی بین المللی در زمینه آب و هوا ونیز با آلوده کردن هوا موجب آلودگی محیط زیست و  تغییرات جوی ناگهانی و خسارتهای شدید زیانبار می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.