حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: نماز جمعه جایی برای بیان درد‌ها است تا آرامش حقیقی حاصل شود.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: کسانی که گمان می‌کنند با مطالبه گری در تریبون نماز جمعه، آرامش جامعه برهم می‌خورد، به دنبال آرامش حقیقی نیستند. 

او افزود: آن‌ها به دنبال تزیق مسکن هستند و این بر خلاف حق است درحالیکه نماز جمعه جایی برای تزریق مسکن نیست و جمع مؤمنین برای حل مشکلات جامعه است. 

سعادت‌فر گفت: امروز جریان نفاق شعاری را در جامعه ما مدیریت می‌کند به نام شعار زن زندگی آزادی که مفهموم این شعار مبارزه با غیرت دینی و مبارزه با ناموس است. 

او خاطر نشان کرد: دفاع مقدس در برابر ناموس زدایی آن است که ما در کانون خانواده، مساجد و در سطح نهاد‌ها و دستگاه‌ها، تمامی نیرو‌های دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: دفاع مقدس امروز، مهر ورزیدن و ابراز محبت و عشق به جامعه بشریت در اسلام است.

او بیان کرد: این مد، مدل اربعین و محصول آن تولید عاطفه و محبت است که این محبت در اربعین آن چنان موج میزند که جایی برای برای نفوذ منافقین وجود ندارد. 

سعادت فر گفت: منافقین برای نفوذ به کشور‌های اسلامی در اربعین موفق نمی‌شوند چرا که منفذی ندارد و اربعین کانون عشق ورزیدن است. 

او افزود: منافقین در واقع کاسه لیسان کفار هستند که، چون ولایت کفار را پذیرفتند، زیر بیرق شیطان بزرگ هستند. 

امام جمعه بافق بیان داشت: رمز موفقیت هر جامعه‌ای زمینه سازی و تلاش برای تحقق ۲ عنصر آرامش و وحدت است.

گفتنی است امام جمعه بافق بین ۲ نماز با تشکر از مردم شهرستان بافق و مسئولین خدمتگزار و متدینین شهر و طلب حلالیت برای قصور و کوتاهی‌ها، بعد از نزدیک به سه سال از سمت امامت جمعه بافق خداحافظی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.