نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر شاهد افزایش زائران در مشهد هستیم که مستلزم افزایش امکانات و کیفیت است.

ایمان فرهمندی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در ایام پایانی ماه صفر، گفت: فرصت میزبانی از ازائران امام رضا (ع) موقعیت ارزشمندی است و سعادت میزبانی از زائران اهل بیت نصیب ما شده و مدیریت شهری و استانی به آن به خوبی پرداخته است.

او افزود: با توجه به خیل عظیمی از زائران که در ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) الزامات و تبعات ویژه‌ای دارد که آمادگی خاصی را ایجاد می‌کند، در این راستا شهرداری و مدیریت شهری تلاش خود را به کار گرفته است و حداکثر ظرفیت و امکانات خود را پای کار آورده است.

نائب رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: شهرداری مشهد در حوزه‌های خدمات شهری، اسکان، ارزاق و حمل و نقل از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده است. در حوزه حمل و نقل ناوگان جدیدی که وارد شهر شده در خدمت زائران قرار گرفته است به ویژه پایانه مسافربری که در این ایام خدمات بسیاری را ارائه می‌دهند.

فرهمندی بیان کرد: با توجه به تعداد زائران، نقاط ضعف‌ها شناسایی شد که این نقاط ضعف رفع شود و خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته میزبانی از زائران امام رضا (ع) ارتقا پیدا کرده است. همان گونه که در آیین اربعین شاهد افزایش زائران هستیم این اتفاق خوشبختانه در ایام پایانی ماه صفر در مشهد در حال وقوع است که مستلزم افزایش امکانات و کیفیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.