مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهر ماه امسال ۳۴۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.

حسینی نیک افزود: ۱۲۰ طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی مهرماه امسال در این استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه فضای آموزشی شامل یک تا ۱۸ کلاس می‌شود، اظهار کرد: فضا‌های آموزشی در قالب ۳۴۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان ساخته شدند.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح شهید پناهی و جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز استان خاطرنشان کرد: طی مهر ماه امسال مدارس کانکسی بیش از ۱۰ دانش آموز جمع آوری می‌شوند.
 
حسینی نیک با اشاره به طرح شهید عجمیان مبنی بر زیباسازی و فضای نشاط آور مدارس تصریح کرد: ۳۰۰ مدرسه در سال ۱۴۰۲ زیباسازی و بانشاط شد، پشتیبانی این طرح را نوسازی مدارس برعهده دارد و اجرای آن را گروه‌های جهادی انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: در ۶ ماهه امسال ۳ هزار میز و صندلی نوسازی و تعمیر و ۱۰۰میلیون تومان رنگ برای زیباسازی مدارس خریداری شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به استثنای شهرستان بویراحمد که با بحران فضای آموزشی مواجه است در سایر شهرستان‌های استان مشکل فضای آموزشی وجود ندارد.
 
حسینی نیک با اشاره به خدمات حاج اکبر ابراهیمی و تقبل ۱۵ مدرسه روستایی برای ساخت که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تاکید کرد: ۱۰ مدرسه دیگر نیز ۵ مدرسه در شهرستان مارگون، ۲ مدرسه در بخش لوداب، ۲ مدرسه در بخش دیشموک و یک مدرسه در شهرستان بویراحمد تقبل کرده است.
 
وی اظهار کرد: از مهرماه به بعد طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود ندارد.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سفر اول رئیس جمهور سهم آموزش استان صفر بود که در متمم سفر ۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که همه طرح های از این محل در حال تکمیل هستند و در سفر دوم رئیس جمهور به استان هزار میلیارد تومان به بخش آموزش استان اختصاص یافت.
 
حسینی نیک بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان  ۵۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.