معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در جهت پاکسازی محور‌های مواصلاتی استان همواره راهداران استان در حال فعالیت هستند.

 فدوی گفت: طبق دستور العمل ابلاغی مبنی بر زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌های ارتباطی استان با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود و همچنین نیرو‌های راهداری، فعالیت‌های گسترده‌ای به منظور پاکسازی و زیباسازی و منظرآرایی حریم راه‌ها در محور‌های ارتباطی استان و محور‌های منتهی به آن در دستور کار خود قرار داده است. 

وی افزود: همواره تلاش‌های فراوانی توسط راهداران استان در جهت، پاکسازی راه‌ها، توقف‌گاه‌ها، امتداد مسیر راه‌ها، راهدارخانه‌ها، محوطه ادارات شهرستانی، پایانه‌های بار، مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند، یادآور شد: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم در این راستا کمک حال همکاران این اداره کل باشند و همانند محل زندگی خود در حفظ زیبایی راه‌ها، از ریختن زباله در سطح و حاشیه جاده و پارکینگ‌ها خوداری کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار