توزیع اقلام و تجهیزات امدادی در پایگاه‌های امدادونجات اردبیل

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع اقلام و تجهیزات امدادی بر اساس شاخص‌های خطرپذیری در پایگاه‌های استان خبر داد.

عزیز ارشادیان گفت:توزیع متوازن اقلام و تجهیزات امدادی و رفاهی مورد نیاز پایگاه‌های استان اردبیل بر اساس شاخص‌های خطرپذیری، میزان و شدت حوادث و سوانح، و نیاز‌ها در سطح استان اردبیل انجام شد.

او اظهار کرد: در راستای تجهیز پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان اخذ شده است به طوری که ۳ میلیارد تومان از این مبلغ از بودجه اختصاصی مدیریت بحران، ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه اختصاصی سازمان امداد ونجات و ۱/۵ میلیارد تومان این اعتبار از محل موجودی انبار‌های استان اردبیل می‌باشد.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه امدادونجات بین شهری و ۱۰ شهرستان استان اردبیل براساس نیاز از تجهیزات امدادی و رفاهی برخوردار شدند، اذعان کرد: موتور پمپ آب، دستگاه‌های لجن کش، بی سیم دیجتال، تجهیزات رفاهی امدادگران و... اقلام توزیع شده در بین پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل می‌باشد.

ارشادیان ادامه داد: توزیع این اقلام به منظور تقویت و افزایش توانایی پاسخگویی به موقع و مناسب به حوادث و سوانح احتمالی و در راستای اجرای وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر در گسترش و تقویت شبکه امداد و نجات استان اردبیل می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.