دست وزنه برداری ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در ریاض از مدال کوتاه ماند.

 نمایندگان ایران محمد زارعی و امیر حقوقی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان در دسته ۹۶ کیلوگرم دسته غیر المپیکی در ریاض عربستان به روی تخته رفتند که محمد زارعی در حرکت اول یک ضرب وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوم از مهار وزنه ۱۶۶ باز ماند؛ اما در حرکت سوم وزنه ۱۶۷ کیلوگرمی را بالای سر برد تا با ۱۶۷ کیلوگرم در یک ضرب به کار خود پایان دهد.

امیر حقوقی در حرکت اول یک ضرب وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی را بالای سر برد. حقوقی در مهار وزنه‌های ۱۶۹ کیلوگرم و ۱۷۰ کیلوگرم در حرکت دوم و سوم باز ماند و به این ترتیب با ثبت ۱۶۶ کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد.

در حرکت یک ضرب الامی از عراق با ۱۷۵ کیلوگرم، ابوکالا از مصر با ۱۷۴ کیلوگرم و جون وون از کره جنوبی با ۱۷۱ کیلوگرم به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

محمد زارعی در دو ضرب در حرکت اول وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی در حرکت دوم و سوم موفق نبود و در مجموع با ۳۶۰ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

امیر حقوقی در دو ضرب در حرکت اول وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم ۲۱۰ کیلوگرم را مهار نکرد و در مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرمی در حرکت سوم هم ناکام ماند و با مجموع ۳۷۲ کیلوگرم به کار خود پایان داد و در جایگاه پنجم مجموع این دسته ایستاد.

در مجموع این دسته ابوکالا از مصر با مجموع ۳۸۷ کیلوگرم طلایی شد، وون از کره جنوبی با ۳۸۴ کیلوگرم نقره گرفت و الامی از عراق با ۳۷۹ کیلوگرم مدال برنز گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار